Maandje Nederland, Angola en Oostenrijk! - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Christine Broer - WaarBenJij.nu Maandje Nederland, Angola en Oostenrijk! - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Christine Broer - WaarBenJij.nu

Maandje Nederland, Angola en Oostenrijk!

Door: christinearoundtheworld

Blijf op de hoogte en volg Christine

08 Mei 2012 | Nederland, Beekbergen

Zo ben je nooit in Nederland en zo iedere week! De maand maart had ik 3 vluchten naar Amsterdam! Natuurlijk is het maar kort, 24 uur. Maar al je wil kan je super veel doen! De eerste keer werd ik opgehaald door Ilse bij het hotel. We waren mooi vroeg en heb nog heerlijk even met Hilde, vriendinnetje, op het terras gezeten. Het weer was super! 'S avonds heerlijk boerenkool gegeten! Ondanks het mooie weer! Haha! Toen kwamen al mijn vriendinnen langs en we hebben gezellig een wijntje gedronken en bijgekletst. Rond 22 uur kak ik al behoorlijk in want het is toch dat tijdverschil van 3 uur, en ben dan rond 2uur 's ochtends opgestaan Nederlandse tijd. Volgende ochtend waren pap en mam zo lief om mij weg te brengen naar Schiphol. Had nog even lekker ontbeten en even langs de zaak gegaan voor een halfje brood, want dat mis ik echt. Goed brood!

Toen ik weer terug was in Dubai had ik 2 dagen vrij. Wasje draaien, kleine schoonmaak thuis en even naar het strand geweest. Ik doe sonds kort ook aan Bikram Yoga. Dit is yoga in een ruimte waar het rond de 40 graden is. Je doet dan in 1,5uur 26 oefeningen. Heel pittig maar super goed! Vrije dagen zijn ook zo weer om en zo ging ik nog 2 keer op en neer naar Nederland. Heb de dagen goed besteed! Eten met de familie bij Martins, de nieuwe Nederlandse film Quiz gezien samen met Lineke, Pieter en de meiden en gewoon even lekker thuis zijn.

Ondertussen waren Chris en Denise al in Dubai aangekomen. 10 dagen heerlijk samen naar Dubai! Dus toen ik terug kwam hebben we gezellig gegeten, heb ze leuke plekjes laten zien en zijn we uit geweest. Het was echt leuk om ze te zien en het was super gezellig!

Nadat ik 3 keer op en neer was geweest naar Nederland was mijn laatste vlucht van de maand weer naar Angola. Had er super veel zin in want de laatste keer was het geweldig. Toen was ik ook met crew naar Mussulo Island geweest en vonden we een stukje verlaten strand waar we heerlijk hadden gezwommen op het strand en even later ook nog locale kindjes tegen kwamen die daar aan het spelen waren. We gaven ze onze voorraad chipjes en ze vonden het helemaal geweldig om met ons op de foto te gaan. Wij waren natuurlijk bijzonder voor hun. Normaal komen hier geen toeristen op het eiland want je mag er alleen heen op werk visa of als local. Dus best bijzonder! Later gingen we weer terug naar de andere kant van het eiland waar we uitgenodigd werden door andere lokalen die een BBQ hielden. Het was werkelijk fantastisch!
Maar helaas..de laatste keer was het totaal anders. De purser van deze vlucht was een vreemde snuiter die ik liever ontweek tijdens deze layover. De crew was wel gezellig maar wilde niet echt het hotel uit. En alleen is het niet al te veilig. Dus heb het gehouden bij een bioscoopje pakken en samen met de crew ontbijten. Er was wel een feestavond in het hotel waarvoor we werden uitgenodigd. Dit was om de dag van de vrouw te vieren en hier kwamen de 'elite' van Angola op af. Was ook wel leuk om mee te maken.

Na een korte turnaround naar Mumbai had ik lekker vakantie! Lekker weer naar Nederland. Want we gingen een paar dagen skiën met de familie. Lien haalde mij op en we hebben de 1e dag lekker samen geluncht en geshopt in Amsterdam. Was heel gezellig! 's Avonds lekker frietjes gegeten. Volgende dag gezellig met mijn vriendinnen naar Arnhem om jurken te passen voor Melissa's bruiloft. Het was als vanouds. Zo loop je in Angola en zo alsof er niets is veranderd in Nederland. Mis ik wel vaak hoor! Die avond zijn we ook gezellig uitgegaan in Apeldoorn. Vreselijk gelachen! Top avond!

Het was ook het weekend van Pasen dus volgende dag lekker ontbijt. Toen koffer pakken voor Oostenrijk!!

De week in Oostenrijk was top! Perfecte sneeuw, ja in April ja..haha. Zelfs nog in een sneeuwstorm van de berg afgegaan! Diehards waren we! Iedere ochtend lekker ontbijten, lunchen op de piste, en 's avonds heerlijk sauna of zwemmen en daarna met ze allen dineren. Vloog zo om! Kan niet wachten tot volgend jaar! Toen we weer thuis aankwamen heb ik de laatste dag nog even paardgereden op Mandy! Meteen maar even haar manen kort gemaakt en een poetsbeurt gegeven. Gelukkig wordt ze al goed verzorgd door pap en de meiden die haar berijden. Aan alles komt een eind en toen was het tijd om weer naar huis te gaan! Het was al met al een geweldige maand! Bedankt voor alles iedereen thuis!

Eenmaal terug moest ik mijn koffer pakker voor Dublin wat een nieuwe bestemming is van Emirates. Daarover meer in een ander verhaaltje!

Ciao ciao Christine!




  • 08 Mei 2012 - 17:04

    Lineke:

    Wat schrijf je toch leuk chrisje, misschien een goed idee voor de toekomst. Schrijfster worden!!

    Dikke knuffel liefs lien xxx

  • 09 Mei 2012 - 09:00

    Mama:

    Chris het is weer heel leuk om te lezen wat je hebt meegemaakt.Als het kan volhouden.Hoop dat je er reacties op krijgt.Vooral die foto met al die badlakens op haar hoofd vindt mama mooi,die kleuren alleen al.Nou Chris ,tot het volgend verslag xxxmama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beekbergen

Christine

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 13711

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Beter laat dan nooit!

Landen bezocht: