Een Update - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Christine Broer - WaarBenJij.nu Een Update - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Christine Broer - WaarBenJij.nu

Een Update

Blijf op de hoogte en volg Christine

03 September 2012 | Nederland, Beekbergen

Hey is al weer een tijdje geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven. Maar dacht dat het wel weer tijd werd voor een nieuwe update.

In de tussentijd heb ik weer wat leuke trips mogen maken. Heb wat meer vluchten naar de Verenigde Staten gemaakt, zoals Seattle, Dallas en San Francisco. Dit zijn lange vluchten maar je bent er dan ook wat langer. In Dallas ben ik naar een rodeo show geweest in Fort Worth. Dit is echt zo'n western stadje. Heel leuk met een stoomtrein en stock yard. Omdat dit een nieuwe bestemming is van Emirates, zijn veel van mijn collega's er nog niet geweest dus grote kans dat je met een hele groep bent. Erg gezellig!
In de zelfde maand had ik een vlucht naar Seattle, in de staat Washington. In Seattle kun je heerlijk rondlopen, veel dingen zijn op loopafstand. Alhoewel...je krijgt wel enorme spierpijn van de steile wegen! Maar vind het super om daar bij het water naar de ferry boten te kijken. Je kunt ook walvissen gaan spotten of gaan hiken in de bossen. Zou ik graag volgende keer willen doen als het niet te koud is. Dit keer hebben we veel rondgelopen in de stad zelf. Pike Place fish market, waar ze vis overgooien. Er is wel een beetje een show van gemaakt maar wel leuk om te zien. Ook is in Seattle de eerste Starbucks geopend. Helemaal in zijn oude staat kun je hier een bakje koffie halen. Het is niet zoals de Starbucks die wij gewend zijn. Zo zijn er geen lounge stoelen en gaat het meer om de koffie dan alles er omheen. Ook zijn we naar de Space Needle gelopen. Dit is het symbool van Seattle en deze toren is 184 meter hoog. Hier heb je dus een goed uitzicht over de stad en omgeving. Wat wel grappig is voor fans van Twillight, het stadje Forks is niet heel erg ver van Seattle vandaan! :D

Nu ik zoveel onderweg ben lijkt het wel alsof het soms normaal wordt. Dan praten we met collega's onderling over elkaars roster zovan...'wat heb jij deze maand..ja een Madrid, Beijing, 2 US vluchten en een paar turnarounds'..'oh oke..ja pff ja ik weeer naar Manila..nou dan ga ik maar voor een massage ofzo..
Hier moeten we echt soms elkaar wakker schudden want het blijft enorm cool dat we zoveel kunnen zien. Ookal zijn we soms helemaal kapot van de tijdsverschillen. De laatste tijd zijn veel van mijn groep waarmee ik ben begonnen weer terug naar 'huis' gegaan. Genoeg van de onregelmatigheid. Kan ik soms ook erg naar verlangen maar tot nu toe geniet ik nog te veel om terug naar
Nederland te gaan.

Ben ook naar Beijing geweest. Iets wat ik heel graag wilde. Met een groepje collega's naar de Chinese muur! Het was echt fantastisch om dat in het echt te zien. Echt indrukwekkend! De 6259km lange muur moest het Chinese keizerrijk beschermen tegen vijanden.
Je zag er van allerlei mensen. Fanatiekelingen die perse thuis willen komen en zeggen dat ze de hele muur hebben bewandeld. In die hitte..pff het was me heet die dag! Ook chinezen, want het was vakantietijd voor hun en aangezien hun land zo immens groot is hebben de meeste chinezen niet alle hoogtepunten van hun eigen land gezien. Omdat de muur best hoog gelegen is, gingen we met een stoeltjeslift omhoog...ja hallo..we moeten daarna 's nachts gewoon werken he..;) en terug naar beneden met een soort slee. Was zo grappig! Alleen niet als de mensen voor je te veel remmen want dan moet je iedere keer ook remmen haha

Nou, weer een heel verhaal! Voor iedereen die het wil lezen, hoop dat jullie het leuk vinden. Ik ga me klaar maken voor een volgende vlucht morgen. Op naar St. Petersburg!

Do svidaniya!



  • 03 September 2012 - 14:06

    Ilse:

    Chris! Wat leuk!! We hadden t er net gisteren over dat je op waarbenjijnu dingen schrijft en huppekee daar is t verslag al! Leuk om te lezen, geniet er maar lekker van lieverd.. Al deze mooie momenten neemt niemand je meer af!
    Kusjes van je schoonzus (bijna officieel)

  • 03 September 2012 - 14:36

    Mieke Wilken:

    Hoi Chris,

    Wat leuk om weer eens iets van je te horen. Wij hadden al begrepen van je ouders dat je het erg naar je zin hebt. Lijkt me fantastisch om op deze manier veel van de wereld te zien. Geniet ervan.
    Wij gaan gewoon door met saai zijn. Huisje, boompje, beestje................
    En als klap op de vuurpijl gaan we varen op de Vecht (is alleen spannend als je niet kan varen zoals wij). Enfin, we zijn weer heelhuids de haven binnengevaren.
    Lieve Christine, wij hopen je gauw weer eens te zien bij je ouders thuis.
    Gezellige vlieguren gewenst en mooie trips.
    Liefs, Henk en Mieke

  • 03 September 2012 - 15:47

    Joke Broer:

    Lieve chrisje wat een leuk stukje schrijf je.het is of ik de warmte voel bij het belkimmen van de muur.En wat een mooie en leuke foto>s heb je bij gedaan.Super hoor. Van mij mag je wel meer schrijven hoor ,heel gezellig.Gr. xxxxmama

  • 04 September 2012 - 09:46

    Merian:

    Hey lieve Chris,
    Wat een leuk verhaal! Het klinkt zo gaaf al die reizen dat het bij mij zelf ook begint te kriebelen wat meer
    van de wereld te zien. Jij kunt mij straks iedergeval goed adviseren ;) wel gezellig dat je straks ook weer een paar dagen in Nederland bent hoor. We hebben geen chinese muur, western stadjes, space needle enz maar wel genoeg leuke mensen die blij zijn jou weer te zien! Geniet nog maar lekker van het vliegen naar al die leuke bestemmingen en alle mensen die je ontmoet. En veel foto's blijven maken en verhalen schrijven dat is echt leuk voor later! Xxxxxx liefs meer

  • 15 September 2012 - 03:13

    Saad:

    hoi christine,

    Ik had een tijd geleden ook plannen om voor fly emirates te werken heb dan begrepen dat je dan met 3 a 4 man in een appartement woont. ik lees in die andere berichten dat veel mensen weer vertrekken maar is het echt vol te houden dat werk en hoe is het om in dubai te wonen????

    groetjes,

    Saad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beekbergen

Christine

Actief sinds 01 Maart 2012
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 13699

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Beter laat dan nooit!

Landen bezocht: